bazarnews

کد خبر: ۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
معاون وزارت کشور:
معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: در تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، باید نقش هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه بانکی مشخص شود تا بتوان برای تعطیلی تولید چاره‌ای اساسی اندیشید.

بابک دین پرست صبح دوشنبه ۲۷ بهمن ماه در جریان بازدید از کارخانه تولید لبنیات وارنا که سال‌ها به صورت تعطیل رها شده است، اظهار کرد: سوال اساسی این است که چرا یک واحد تولیدی به این عظمت و امکانات که شرایط مناسبی برای ایجاد اشتغال فراهم کرده به این صورت تعطیل شده و نمی‌توان آن را راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی که با هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری، زمینه اشتغال حدود 700 را فراهم کرده امروز به طور کامل تعطیل شده ولی هیچ گاه علت این تعطیلی و نقش افراد و دستگاه‌های دولتی، خدمات رسان و شبکه بانکی در آن مشخص نشده و به دستگاه‌های تصمیم گیرنده منتقل نشده است.

این مقام مسئول گفت: وقتی به هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گا ، اداره مالیات و سایر دستگاه‌ها علت برخورد با یک واحد تولیدی سوال می‌شود، آن‌ها دستورالعمل‌های قانونی را علت این برخورد می‌دانند، در صورتی که تا کنون این نوع برخوردها و اثرگذاری آن در تعطیلی واحدهای تولیدی مشخص نشده است.

دین پرست تأکید کرد: حتی بانک هم نباید در صورت تملک یک واحد تولیدی به دلیل بدهی آن را تعطیل کرده و کارگران آن را بیکار کند.
(ایسنا)

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: