bazarnews

کد خبر: ۸۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
از آن جایی که کار‌های منزل بیش‌تر بر روی دوش خانم‌ها است بیش‌تر این افراد هستند که در رابطه با کار‌های زیر دغدغه‌مند هستند.

بهترین اپلیکیشن خدمات آنلاین منزل موجود در بازاراز آن جایی که کار های منزل بیش تر بر روی دوش خانم ها است بیش تر این افراد هستند که در رابطه با کار های زیر دغدغه مند هستند.

  • نظافت منزل
  • پرده شویی
  • قالی شویی
  • مبل شویی
  • اسباب کشی
  • گل آرایی

قالیشویی یکی از مهم ترین این موارد به شمار می روند. فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارند که در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی باید به آن ها توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. اما مناسب ترین و کم هزینه ترین راه برای یافتن بهترین قالیشویی استفاده از سامانه پالسین است. شما با مراجعه به وب سایت پالسین می توانید از عهده بسیاری از کارها بر بیایید.

مشکل هر روزه ی خانم ها

بیش تر خانم ها اولین چیزی که بعد از بیداری به آن‌ فکر می کنند این است که چگونه خانه را مرتب کنند حال اگر این خانم مورد نظر شاغل باشد و یا این که بچه ی کوچک داشته باشد مشکلات بزرگ تر و بیش تر می شوند زیرا مدیریت کردن این‌ همه کار با یک‌ دیگر کمی سخت است.

این‌ کار حتی برای خانم های خانه دار نیز دشوار است زیرا آن ها باید هر روز بیش تر انرژی خود را صرف این کنند که یک سری کار های تکراری را انجام بدهند و قطعا به این نکته واقف هستید که به هیچ عنوان نمی توان این مسئله نظافت منزل را پشت گوش انداختن و در انجام آن سال انگاری کرد. ما در بخش های بعد به شما می گوییم که بهترین کار چیست و هر کدام از این کار های منزل را جداگانه برای شما شرح می دهیم.

قالی شویی حداقل سالی یک بار یقه ی همه ی ما را می گیرد

از آن جایی که همه ی ما بر روی فرش ها راه می رویم و آلودگی های بسیاری را بر روی فرش جا به جا می کنیم این خیلی مهم است که به فکر نظافت فرش های خود باشیم از طرفی اگر بچه ی کوچک در منزل دارید باید حتما هر چند وقت یک‌ بار فرش های خود را بشویید زیرا قطعا می دانید کودکان در این سن که شروع به راه رفتن می کنند و یا این که هنوز بلد نیستند راه بروند بیش تر روز خود را روی فرش هستند و هرگونه کثیفی و آلودگی ممکن است سبب بیمار شدن آن ها شود. حتی اگر بچه ی کوچک هم نداشته باشید قطعا به این نکته واقف هستید که فرش جز اصلی ترین لوازم خانگی ما ایرانی ها است و ما  حجم زیادی از خانه ی خود را فرش می کنیم‌ و اگر این فرش ها کثیف باشند خانه را کثیف نشان می دهند

از نقش و تاثیر پرده ها در خانه چه می دانید؟

پرده ها شاید در نگاه اول یک وسیله و یا لوازم خیلی ضروری به چشم نیاید و هنگامی که شما از کسب سوال می پرسید که لوازم ضروری منزل کدام هستند از یخچال، تلویزیون،  ماشین لباس شویی و ظرف شویی صحبت کند و حتی اشاره ای به مرده نکند اما به این فکر کرده اید که زمانی که کل خانه را می چینید اما هنوز پرده ها را نصب نکرده اید انگار خانه لخت است؟ پس تاثیر و نقش به سزایی دارد حال تصور کنید که به نظافت آن ها اهمیت ندهید چه می شود؟

 قطعا دوست ندارید که چیز های کثیف را به دیوار بکوبید و به همه نشان بدهید اما اگر به نظافت پرده های خود اهمیت ندهید این اتفاق برای شما می افتد و پر ه های چرک پیش روی همه خانه را کثیف و آشفته نشان می دهند پس سعی کنید که حداقل شش ماه و یا سالی یک بار پرده های خود را بشویید. آیا با خود فکر می کنید که شست و شوی پرده راحت نیست و نمی توانید به خوبی از پس آن بر بیایید؟ پاسخ این سوال شما را در بخش آخر این مقاله می دهیم.

بهترین اپلیکیشن خدمات آنلاین منزل موجود در بازار

مبل شویی،  باغ بانی، نگهداری از بچه و غیره را چگونه انجام می دهید

همان قدری که فرش ها و پرده ها در شکل و ظاهر خانه نقش دارند مدل ها نیز به همان اندازه تاثیر گذار هستند چه بسا پر رنگ و بیشتر. پس باید هر از چند گاهی نیز به فکر تمیز کردن آن ها بیفتیم. آیا با خود فکر می کنید که چگونه می توان تمام این مبل ها را شست بدون این که لکه و یا اثری روی مبل ها باقی بماند؟ پاسخ این سوال را هم می دهیم.

اگر خانه ی بزرگ و ویلایی دارید که در آن گل و گیاه پرورش داده اید قطعا یک زمان خاصی را باید برای گل آرایی و باغ بانی بگذارید البته اگر سر رشته، هنر و ذوق این کار را داشته باشید. بهتر است  این نکته را نیز اضافه کنیم که حجم عظیمی از زمان ما را نگه داری از سالمندان و بچه ها به خود اختصاص می دهند زیرا این دو گروه از افراد نیاز زیادی به توجه و نگه داری دارند آیا با وجود این اوصاف به بقیه کار های خود نمی رسید؟ ما برای این مشکل نیز چاره داریم تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن خدمات آنلاین منزل موجود در بازار  چیست؟

تمام سوال های شما را در این بخش پاسخ می دهیم اگر از کار های روزمره و تکراری خسته شده اید، اگر زمان اسباب کشی تان رسیده و ماتم گرفته اید که چگونه این همه وسیله را بسته بندی کنید و با این که چه کسی می خواهد این همه وسیله را جا به جا کند. نمی دانید که فرش های خود را چگونه در این خانه های آپارتمانی بشویید و یا این آن‌ قدر وارد نیستید که متناسب با جنس پرده خانه تان آن را بشویید و یا این که سر کار پی روید و نمی توانید از فرزند و یا پدر و مادر مسن خود نگه داری کنید، در مهمانی ها به یک کمکی نیاز دارید که در نظافت، آشپزی،  پذیرایی و یا حتی خرید کمکتان کند، از باغ بانی چیزی نمی دانید و وقت رسیدن به آن‌ها را ندارید شما می توانید تمام این‌ کار ها را به پالسین بسپارید. پالسین بهترین اپلیکیشن خدمات آنلاین منزل موجود در بازار رابرای شما طراحی کرده است که با خیال راحت هر کاری که دارید را به آن ها بسپارید.  

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: