bazarnews

کد خبر: ۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
امروز معامله‌گر‌ها ۴۳۰میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۸.۳درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین معامله شد.
 

روز جاری در مجموع حدود هشت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «شبندر»، «فملی» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۴۳۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۴۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» نیز با معاملات هزار میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۳درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۱.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰ سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۰نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات 99.11.27رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.27-1

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: