bazarnews

کد خبر: ۸۷۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال 6 هزار و 317 کارگر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

 رضا گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال 6 هزار و 317 کارگر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.
رضا گروسی افزود: از این تعداد 2 هزار و 640 نفر در قزوین، یکهزار و 677 نفر در البرز، 760 نفر در تاکستان و 460 نفر در بویین زهرا درخواست بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده‌اند.
وی با اشاره به اشتغال مجدد مقرری بگیران، گفت: در این مدت 769 نفر شامل 201 نفر در قزوین،441 نفر در البرز،43 نفر در تاکستان، 35 نفر در آبیک و 49 نفر در بویین زهرا از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی، واحدهای کار، خوداشتغالی تبصره یک ماده 6 و... به اشتغال مجدد بازگشته‌اند.
وی اضافه کرد: همچنین 6 نفر از این مقرری بگیران به نهضت سوادآموزی و 73 نفر به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش لازم جهت اشتغال مجدد معرفی و در 10 ماهه امسال هشت نفر از این طریق صاحب شغل شده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری کمیته‌های استانی جهت حمایت از بنگاه‌های مشکل دار، گفت:از ابتدای امسال 15 جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قزوین و 43 جلسه کارگروه فرعی با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای 239 بنگاه اقتصادی تشکیل شده که 332 مصوبه برای حمایت از آنها داشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدرضاحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
سلام من از عید پاسال منتظر بیمه بیکاری کرونا هستم هی میگن اینهفته اون هفته ما چ گناهی کردیم.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: