bazarnews

کد خبر: ۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌‌هایی که در دوره اخیر همواره بر اجرایی شدن آن تاکید داشته‌ایم استفاده از ابزار هنر و جلب مشارکت هنرمندان برای پیگیری و تحقق ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خطیر این وزارتخانه در حوزه‌‌های اجتماعی و اقتصادی و در کنار آن پشتیبانی موثر از هنرمندان در قالب حمایت از تشکیل نهادهای صنفی، تصویب قوانین حمایتی و برگزاری جشنواره‌های هنری بوده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم پایانی جشنواره کاریکاتور کارا که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: نقطه‌عطف این اقدامات، تصویب دستورالعمل نحوه تشکیل انجمن‌های فرهنگ، هنر و رسانه ذیل قانون کار و تحت عنوان انجمن صنفی سراسری است.
شریعتمداری گفت: ما جامعه هنرمندان را زبان گویای جامعه می‌دانیم و خواهان این هستیم ما را نقد کنند و برای اولین بار است که جشنواره کاریکاتور کارا را برگزار کردیم تا هنرمندان با زبان طنز از ما انتقاد کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای مثال از کاریکاتوریست‌ها خواستیم اشتغال را نقد کنند و از زبان هنر نیازمندی ها و مطالبات جامعه را به گوش ما و همه مسوولان برسانند.

آریانیوز/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: