bazarnews

کد خبر: ۸۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰
رییس کمیته امداد امام خمینی : در استان قزوین سهم اشتغال چهار هزار و ۸۸۰ نفر بود که تا به امروز به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

بختیاری در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان آوج گفت: در استان قزوین سهم اشتغال چهار هزار و ۸۸۰ نفر بود که تا به امروز به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته و بیشتر از درصد ابلاغ شده هم بوده است.

وی افزود : در استان قزوین یک تعامل و وحدت مثال زدنی با محوریت امام جمعه قزوین و دولتمردان و ائمه جمعه و سایر مسوولان برای خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم به وجود آمده که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

رییس کمبته امداد گفت : در تعدادی از استان‌ها همکاری‌های لازم بین بانک‌ها و کمیته امداد نبوده، ولی این مهم به خوبی در استان قزوین مشاهده می‌شود که می‌تواند الگوی مناسبی برای استان‌های دیگر باشد.

وی افزود : در کنار اشتغالزایی، تامین مسکن محرومان اولویت اساسی کمیته امداد برای سال آینده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بیشترین خدمات را به نیازمندان ارایه دهیم.

بختیاری گفت: استان قزوین با توجه به همین اتحاد و همدلی رتبه نخست اشتغال کشور را به دست آورده است و امیدواریم این مسیر با تمام قدرت ادامه یابد.

 رییس کمیته امداد افزود : با توجه به هماهنگی موجود در ۳ سال آینده می‌توانیم ادعا کنیم که در استان قزوین مددجوی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

سید مرتضی بختیاری در سفری ۲ روزه برای افتتاح طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ع) به استان قزوین سفر کرده است.

خبرگزاری صداوسیما

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: