bazarnews

کد خبر: ۸۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در کنار اشتغالزایی، تامین مسکن محرومان اولویت اساسی کمیته امداد برای سال آینده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بیشترین خدمات را به نیازمندان ارایه دهیم.

سید مرتضی بختیاری روز پنج شنبه در جریان دومین روز سفر خود به استان قزوین در نشست با کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آوج با اشاره به اینکه مددجویان و قشر محروم، قدرشناس خدمات ارائه شده به آنها هستند، اظهار داشت:  پس از اغتشاشات سال های ۹۶ و ۹۸ در نامه ای به نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست کردم اگر کسی از مددجویان در بین دستگیر شدگان وجود دارند را به کمیته امداد معرفی کنند که حتی یک نفر هم در بین آنها نبود و این مهم نشان دهنده این است که مددجویان قدردان خدمات ارایه شده هستند.

بختیاری  افزود: سال ۱۴۰۰ برنامه های زیادی بای خدمت رسانی به جامعه هدف خود داریم و در زمینه مسکن و اشتغال خدمات زیادی به مددجویان تعلق می گیرد.

این مسوول، توانمندسازی و اشتغال مددجویان را از اولویت های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: در استان قزوین سهم اشتغال چهار هزار و ۸۸۰ نفر بوده که تا به امروز به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته و بیشتر از درصد ابلاغ شده هم بوده است.

بختیاری اضافه کرد: در استان قزوین یک تعامل و وحدت مثال زدنی با محوریت امام جمعه قزوین و دولتمردان و ائمه جمعه و سایر مسوولان برای خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم به وجود آمده که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

وی اظهار داشت: در تعدادی از استان ها همکاری های لازم بین بانک ها و کمیته امداد نبوده ولی این مهم به خوبی در استان قزوین مشاهده می شود که می تواند الگوی مناسبی برای استان های دیگر باشد.

این مسوول همچنین گفت: استان قزوین با توجه به همین اتحاد و همدلی رتبه نخست اشتغال کشور را به دست آورده است و امیدواریم این مسیر با تمام قدرت ادامه یابد.

 رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به هماهنگی موجود در ۲-۳ سال آینده می توانیم ادعا کنیم که در استان قزوین مددجوی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

سید مرتضی بختیاری در سفری ۲ روزه برای افتتاح پروژه های کمیته امداد امام خمینی(ع) به استان قزوین سفر کرده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: