bazarnews

کد خبر: ۸۷۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و سعی کردند با تدابیر و مدیریت صحیح، مسئله ادغام را تا به اینجای کار جلو ببرند که مشکلی در ارتباط با شاغلین این بانک‌ها و موسسات پیش نیاید و همچنین مشکلاتی که ممکن است در بحث‌های مالی، اسنادی، کد‌ها و سرفصل‌ها به وجود بیاید را کم‌کم برطرف کنند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ خلیل بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح ادغام بانک‌ها و موسسات مالی تحت نظر نیرو‌های مسلح در این بانک، به بازارنیوز گفت: بانک سپه بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و یکی از قدیمی‌ترین بانک‌هایی است که در کشور ما فعالیت دارد. بانک‌ها و موسسات جانبی که به یان بانک ملحق شدند، در ارتباط با نیرو‌های مسلح بوده و صنفیت این کار را داشتند.

وی افزود: به وجود آوردن بانک‌ها و موسسات در ارتباط با نیرو‌های مسلح، موازی‌کاری را به همراه داشت که در نهایت، از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح پیشنهاد شد که همه آنها، در بانک سپه ادغام شوند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در راستای این ادغام سازی، قطعا برخی مشکلات هم بر سر راه وجود دارد و این طبیعی است؛ چون تعداد شعب و نیروی کاری که توسط این چند بانک به کار گرفته شده بودند، قابل توجه بوده و این‌ها کار را دشوار می‌کرد.

بهروزی‌فر درباره جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی با مدیرعامل بانک سپه، توضیح داد: مدیرعامل بانک سپه گزارشی را در کمیسیون ارائه داد که طبق این گزارش، تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و سعی کردند با تدابیر و مدیریت صحیح، مسئله ادغام را تا به اینجای کار جلو ببرند که مشکلی در ارتباط با شاغلین این بانک‌ها و موسسات پیش نیاید و همچنین مشکلاتی که ممکن است در بحث‌های مالی، اسنادی، کد‌ها و سرفصل‌ها به وجود بیاید را کم‌کم برطرف کنند؛ با این حال کار بیشتری لازم است.

وی درباره وضعیت نیروی کار بانک‌های ادغام شده، اظهار کرد: از آنجا که این افراد جذب شدند و نمی‌توان آن‌ها را اخراج کرد، و همچنین نیرو‌های شرکتی که در این بانک‌ها و موسسات به کار گرفته شدند و آن‌هایی که به شکل استخدام رسمی بودند برای این‌ها ساز و کار‌هایی تعریف کردند و آن را دنبال می‌کنند تا مشکلی برای این افراد پیش نیاید.

این نمانیده مجلس در پایان تاکید کرد که هم‌اکنون تابلوی همه شعب بانک‌ها و موسساتی که ادغام شدند، تغییر کرده و تحت عنوان بانک سپه فعالیت می‌کنند.

پایان پیام//
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدي
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
همش الكي ميگن بيشتر نيروهاي شركتي رو دارن اخراج ميكنن يا كاري كرده اند كه خودشون مجبور به استعفا بشن
محمدي
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
همش الكي ميگن بيشتر نيروهاي شركتي رو دارن اخراج ميكنن يا كاري كرده اند كه خودشون مجبور به استعفا بشن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: