bazarnews

کد خبر: ۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
با برگزاری آئین اختتامیه رویداد استارتاپی کارآفرین شو با حضور مسئولان ، برگزیدگان این رویداد مشخص و از آنان قدر دانی شد .

در این آئین خانم ها رُجا خسروی فر، حمیده مؤمنی شهمیرزادی و پرستو رستگارزاده به عنوان صاحبان ایده های برگزیده معرفی شدند .

همچنین طرح  محمدرضا حقیقت، مرتضی قاسمی، علی حاتمی، سینا ایجی و شهربانو ترابی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان  گفت : این طرح ها در اولویت پذیرش و حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قرار خواهند گرفت.

دکتر علی حقیقی اصل، با بیان اینکه در مجموع ۱۲۰ ایده به دبیرخانه رویداد استارتاپی «کارآفرین شو» که از شهریور ماه امسال به صورت مجازی آغاز شده بود ارسال شد افزود :  با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته توسط پارک علم و فناوری دانشگاه، ۳۵ ایده مورد تأیید قرار گرفت و در داوری و ارزیابی نهایی طرح ها، سه  ایده برگزیده  و پنج ایده شایسته تقدیر شناخته شدند.

مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این آئین گفت : سه ایده برتر این رویداد در زمینه ساخت کوله‌پشتی طبی، پرورش کرم ابریشم و ساخت بازی‌های خانگی بود که به دلیل نوآوری و خلاقیت در ایده، به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

یادآور می شود ؛ در آئین اختتامیه این رویداد علمی علاوه بر مسئولان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، مسئولان کمیته امداد استان و استانداری سمنان نیز حضور داشتند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: