bazarnews

کد خبر: ۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
براساس اخبار موجود دولت صربستان یک تبعه این کشور را که در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده بود را به مقامات دولت آمریکا تحویل داده است.
گروه بازار دیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ براساس اخبار موجود دولت صربستان یک تبعه این کشور را که در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده بود را به مقامات دولت آمریکا تحویل داده است. متهم یاد شده در شعبه دادگاه فدرال آمریکا در شهر دالاس تگزاس به کلاهبرداری ۷۰ میلیون دلاری از سرمایه گذاران متهم شده است.

بیشتر قربانیان از ساکنان شمال ایالت تگزاس هستند، اما شهروندان دیگر کشور‌ها نیز در میان آن‌ها دیده می‌شوند. وزارت دادگستری آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی شد که این طرح کلاهبرداری به صورت جذب فریبکارانه با پوشش سرمایه گذاری در مبادله رمزارز‌ها و استخراج رمزارز بوده است. براساس بیانیه وزارت دادگستری آمریکا این فرد در تبلیغات کلاهبردارانه در وبسایت خود ادعا کرده بود که سرمایه گذاران می‌توانند با «نصف قیمت بازار» بیت کوین استخراج کرده یا خریداری کنند.
 
دستگیری یک شهروند صربستانی متهم به کلاهبرداری رمزارز‌ها توسط دولت صربستان
مقامات صربستان این مرد ۳۲ ساله با نام "آنتونیه استویکوویچ" را در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کردند و اداره تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به FBI روز پنجشنبه گذشته متهم یاد شده را برای فرایند محاکمه به منطقه شمالی ایالت تگزاس منتقل کرد. در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام شده است که این فرد پنج هم دست صرب و دو همدست اهل آمریکا داشته است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی است که متهمان اقدام به ایجاد فعالیت معاملاتی، تاریخچه برداشت و رسید‌های جعلی می‌کردند. استویکوویچ و همدستانش در صورتی که محکوم شوند با مجازات حدود ۲۰ سال حبس روبه رو خواهند بود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: