bazarnews

کد خبر: ۸۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
شرکتی دانش‌بنیان با تولید سیستم‌های برودتی خاص صنعتی و آزمایشگاهی، نیاز صنایع به این محصولات کاربردی را رفع کرد.
 

یک شرکت دانش‌بنیان مهندسی در زمینه تولید و اجرای انواع سردخانه یخچال و فریزرهای صنعتی، با شناخت نیازهای فناورانه صنایع، اقدام به تولید یخچال و فریزرهای صنعتی کرده است. محصولاتی که از بازارهای خارجی تأمین می‌شد.

یخچال‌های صنعتی در واقع به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از مکانیسم تجهیزات برودتی فضای داخلی خود را از نظر دمایی تا جایی سرد نگه می‌دارند که مواد فاسدشدنی ماندگاری بیشتری داشته باشند. یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی نیز از مهم‌ترین دستگاه‌های سرمایشی و برودتی هستند که وجود آن‌ها در تمام آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مؤسسات تحقیقاتی الزامی است.

در این آزمایشگاه‌ها نمونه‌های ناپایداری وجود دارند که به عوامل محیطی مختلف دما بسیار حساس هستند و به راحتی با کوچک‌ترین اختلاف دمایی فاسد و غیرقابل استفاده می‌شوند. این اتفاق، تحقیقات را برای محققان با مشکل مواجه می‌کند. یخچال فریزرهای آزمایشگاهی بنا به نوع کاربردشان در تجهیزات تحقیقاتی و بالینی، بسیار متنوع طراحی و ساخته می‌شوند.

احسان مهدوی مدیرعامل این شرکت‌، گفت: این شرکت با استفاده از توان تخصصی خود تلاش کرد تا نیاز صنایع به سیستم‌های برودتی را تأمین کند تا با این کار بازار واردات این محصولات و خروج ارز از کشور را از رونق بیندازد. از مهم‌ترین محصولات ما می‌توان به تولید یخچال‌ها و فریزرهای کاربردی در صنایع گوناگون اشاره کرد.

وی افزود: این تولیدات در حوزه‌های پزشکی، آزمایشگاهی و صنعتی استفاده می‌شوند. برخی از این محصولات ضد انفجار هستند و با قیمت پایین‌تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی، عرضه می‌شوند.

به گفته این فعال دانش‌بنیان، این شرکت دارای سابقه‌ای طولانی در طراحی سیستم‌های الکترونیک دیجیتال برای مصارف صنعتی و ابزار دقیق و انجام امور تحقیق و توسعه در حیطه الکترونیک و طراحی دیجیتال و مهندسی معکوس است.

مهدوی ادامه داد: «سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی، صنعتی و شیمیایی»، «چمبرهای تست شرایط محیطی»، «یخچال‌ها»، «فریزرها و دیپ فریزرها»، «چیلرها»، «مینی چیلرها»، «آبسردکن‌های صنعتی و تجاری» و «شیرسردکن‌ها در ظرفیت‌ها و طراحی‌های مختلف» و «سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ هوشمند» از جمله تولیدات شرکت است.

وی گفت: طراحی، ساخت و اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و الکترونیکی و انجام تعمیرات و همچنین ارتقا سطح سیستم‌های کنترلی تجهیزات نیز دیگر خدمات شرکت به مشتریان است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بهداشتی درمانی، شرکت‌های داروسازی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های پزشکی و صنعتی تعدادی از مشتریان محصولات ما هستند.

 

مهر/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: