bazarnews

کد خبر: ۸۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اعلام کرد که برای پیشگیری از موج چهارم کرونا، تمام بوستان های تفریحی این کلانشهر برای دومین بار پس از شیوع این ویروس تعطیل شدند.

پیمان بضاعتی پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که این تعطیلی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی شده و از ورود مردم به محدوده این اماکن جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: محوطه بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها در تمام بوستان‌های سطح شهر کرج غیرفعال و با نوارهای زرد خطر محصور شده است.

بضاعتی پور افزود: در تمام این بوستان‌ها بنر اطلاع رسانی و پیام‌های بهداشتی نصب شده و از حضور شهروندان در این فضاها جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت تردد در اماکن عمومی از جمله پارک‌ها تنها توسط شهرداری میسر نیست و به همکاری نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: انتظار می رود مردم با همکاری بیشتر از شیوع کرونا در سطح استان البرز پیشگیری کنند.

کلانشهر کرج حدود ۲۸۰ بوستان بزرگ ، متوسط و کوچک دارد.

ثبت سه مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس انگلیسی کرونا زنگ خطر را در استان البرز به صدا درآورده است.

بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۳۲ هزار البرزی را روانه تخت های بستری کرده که ۲ هزارو ۷۷۰ نفر آنان جان باخته اند.

همچنین از اوایل هفته جاری بیشتر شهرستان های استان البرز از آبی کرونایی به رنگ زرد تغییر شکل دادند و اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان پنج شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی است.

ایرنا

برچسب ها: کرونا ، کرج ، بیماری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: