bazarnews

کد خبر: ۸۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت حدود ٦٠ تا ١٠٠ هزار واحد مسکن ملی را برای تحویل به متقاضیان تا پایان دولت دوازدهم آماده خواهد کرد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز؛ محمد اسلامی در حاشیه جلسه هئت دولت درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی به خبرنگاران گفت: ٤٣٦ هزار متقاضی واقعی مسکن ملی که فاقد مسکن هستند شناخته شده است.

وی افزود: ٥٠٤ هزار واحد مسکونی با شرایط سه گانه در سراسر کشور فعال است که  پروژه هایی است که مردم به صورت فردی و گروهی زمین دریافت کردند و ٣٠ هزار واحد هم به صورت فروش اقساطی با قرارداد زمین ٩٩ ساله در حال ساخت است .

اسلامی با اشاره به اینکه اکنون ١٤٠ هزار نفر نزد بانکها افتتاح حساب کردند، ادامه داد: با تکمیل آورده سایر متقاضیان ساخت مسکن ملی در زمین های ٩٩ ساله سرعت خواهد گرفت.

وی گفت: بخش بعدی مسکن ملی هم به صورت مشارکتی با دستگاه‌ها درحال ساخت است که حدود ٧٠ هزار واحد می شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت حدود ٦٠ تا  ١٠٠ هزار واحد آماده تحویل تا پایان دولت دوازدهم خواهد داشت .

اسلامی درباره فقدان صندلی سفر کافی در ایام نوروز گفت: تقاضای سفر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اکنون ٤٠ درصد تقاضا در بخش اتوبوس، ٥٥ درصد برای سفر با قطار و برای سفر هوایی هم تقاضا تا ٢٠ درصد کاهش داشته است.از همین رو، برنامه سیر قطار اتوبوس و هواپیما طوری تنظیم شده که مردم دچار کمبود صندلی نشوند.

وی درباره بازسازی مناطق زلزله زده کهکیلویه و بویر احمد گفت: کمتر از ٧٠٠ دستگاه منزل مسکونی باید ساخته شود و ٣ هزار واحد شهری و روستایی تعمیرات نیاز دارد که بعد از اتمام آواربرداری آغاز عملیات اجرایی ساخت را خواهیم داشت.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: