bazarnews

کد خبر: ۸۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان سال خبر داد.
گروه راه و مسکن بازارنیوز: خلیل محبت‌خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگو با رادیو اقتصاد در خصوص تمدید وام ودیعه مسکن تا پایان سال جاری اظهار کرد: از زمانی که پرداخت وام ودیعه مسکن آغاز شد، تعداد زیادی متقاضی در استان تهران و سایر استان‌های کشور برای دریافت آن  اقدام کردند و خوشبختانه تا امروز کسانی که واجد شرایط بودند، به بانک معرفی شده و توانستند وام خود را دریافت کنند.

وی افزود: در طول این مدتی که طی شد، در برخی از موارد، متقاضیان نسبت به دریافت این وام نتوانستند موفق شوند. طبق اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها از طرف معاونت مسکن،  اعلام شده بود که این افراد باید ورود به سایت مربوطه ورود کرده، مواردی که لازم است را انجام دهند؛ اگر به مشکلی هم برخوردند، به ادارات کل راه و شهرسازی یا بانک مراجعه و این موارد را حل کنند.

محبت‌خواه اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که مطرح بود، به موضوع اجاره‌نامه‌ها باز می‌گشت که متقاضیان از طریق اتحادیه اقدام کرده  کد رهگیری را باطل می‌کردند و مشکل برطرف می‌شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام خبر تمدید مهلت دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان سال، اظهار کرد: با توجه به تصمیم وزارت راه و شهرسازی گرفته، مقرر شد کسانی که موفق به دریافت وام نشدند، امکان ثبت نام و تکمیل مواردی که ناقص بود را تا پایان سال داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تمدید وام ودیعه مسکن در سال آینده، گفت: نمی‌توانیم از حالا برای سال آینده پیشگویی کنیم، ولی آنچه مسلم است، این امکان تا پایان سال جاری تمدید شده است.

محبت‌خواه درباره رقم دریافتی متقاضیان در تهران و سایر مناطق کشور، اظهار کرد: مبلغ دریافتی وام ودیعه مسکن در کلانشهر تهران ۵۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهر‌ها ۳۰ میلیون و در شهر‌های دیگر ۱۵ میلیون است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از مردم درخواست کرد که فقط افرادی که واجد شرایط هستند برای دریافت وام، ثبت‌نام انجام دهند.

پایان پیام//
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: