bazarnews

کد خبر: ۸۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
همایش ملی تجلیل از خانه‌های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان مسئولیت پذیر در حوزه پیشگیری و کاهش بیماری کرونا، بعد از ظهر امروز با حضور وزیر تعاون برگزار می‌شود.

 ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون گفت: هدف این نشست، تجلیل از خانه‌های بهداشت کارگری برتر و همچنین کارفرمایان برگزیده در سطح ملی است که در این شرایط سخت و دشوار، اقدامات پیشگیرانه مناسبی را در زمینه سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار خود انجام می‌دهند.
وی افزود: به سایر منتخبان ملی نیز به نمایندگی از طرف وزیر، لوح تقدیر و تندیس همایش اهداء خواهد شد.
صادقی فر افزود: گزارش‌های فراوانی از استان‌ها داریم که بسیاری از کارفرمایان با وجود همه تنگنا‌ها و مشکلات، نه تنها اجازه نداده اند نیروی کار بنگاه تعدیل شود یا پرداخت حقوق کارگران به تعویق بیفتد، بلکه برای فرصت سازی شغلی و جذب نیروی کار جدید نیز همت گماشته اند.
صادقی فر بیان کرد: در سال جاری این حوزه معاونت با همکاری مراجع علمی، پژوهشی و آموزشی، موفق به تالیف و انتشار بیش از ۶۰ عنوان کتاب و بسته آموزشی مرتبط با سلامت کارگران شد که در پایان همایش با حضور وزیر کار رونمایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: نزدیک ۳ هزار بسته آموزشی برای ۳ هزار بنگاه اقتصادی با رویکرد توانمندسازی بهداشت یاران مستقر در بنگاه‌های اقتصادی ارسال خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: