bazarnews

کد خبر: ۸۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
در محل وزارت ارتباطات صورت گرفت؛
روز گذشته از نتایج پیمایش دلفی ملی، به منظور مرور تجربه برگزاری پیمایش و رونمایی از داده‌های تعاملی، در ساختمان وزارت ارتباطات رونمایی شد.
گروه بازار دیجیتال بازارنیوز - سیدسهند شریف زاده؛ سازمان فناوری اطلاعات ایران به منظور دستیابی به تصویری دقیق از جایگاه فناوری‌ها و ترسیم نقشه‌راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور، طرح «آینده‌نگاری فناوری اطلاعات» را با همکاری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مبتنی بر روش دلفی و در دو مرحله (خرداد و دی‌ماه سال جاری) اجرا نموده که در آن، بیش از سه هزار و ۵۰۰  نفر از خبرگان و متخصصان فناوری اطلاعات کشور مشارکت داشتند و بیش از پنج هزار و یکصد پرسشنامه در ۲۱ حوزه فناورانه، تکمیل شد.

پس از انجام طرح یاد شده، سازمان فناوری اطلاعات ایران با برگزاری نشست‌هایی با حضور متخصصان و فعالان حوزه فاوا، ضمن رونمایی از نتایج طرح آینده‌نگاری فاوا، با بررسی و گفتگو حول دستاورد‌های طرح، زمینه را برای تدوین سیاست‌ها، برنامه‌ها و راهکار‌های عملی در این حوزه، فراهم ساخت. این نشست‌ها در چهار مرحله برگزار خواهد شد که تصاویر زیر مربوط به روز یکشنبه ۱۰ اسفند بین ساعات ۱۶ تا ۱۸ است. گفتنی است خبرنگار بازارنیوز، گفتگویی را با رئیس سازمان فناوری اطلاعات ترتیب داد که مشروح آن، به زودی در این پایگاه خبری تحلیلی، منتشر خواهد شد.
 
ما بقی نشست‌ها به قرار زیر می‌باشند:

یکشنبه ۱۰ اسفند، ساعت ۱۸ تا ۲۰: نشست «فناوری‌های پشتیبان انقلاب صنعتی چهارم»

دوشنبه ۱۱ اسفند، ساعت ۱۶ تا ۱۸: نشست «فناوری‌های پشتیبان خدمات پایه»

دوشنبه ۱۱ اسفند، ساعت ۱۸ تا ۲۰: نشست «دولت الکترونیک»
 
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: