bazarnews

کد خبر: ۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
بازارنیوز گزارش می‌دهد:
مجلس دومای روسیه قرار است طرح قانونی برای دریافت مالیات از کاربران رمزارز‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ مجلس دومای روسیه قرار است طرح قانونی برای دریافت مالیات از کاربران رمزارز‌ها را مورد بررسی قرار دهد. این طرح پیش‌تر به تأیید کمیته قانون گذاری دوما رسیده است. قانون گذاران روسیه طرح جدیدی را آماده کرده اند که براساس آن دولت این کشور می‌تواند از رمزارز‌هایی مانند بیت کوین مالیات دریافت کند.

 

این طرح قانونی، مجموعه اصلاحاتی را در قانون مالیات فدرال روسیه اعمال خواهد کرد. هدف قانون جدید این است که از درآمد شهروندان روسیه از محل معاملات رمزارز‌ها مالیات اخذ شود. این قانون شامل حال همه ساکنان روسیه، شهروندان و خارجی‌های مقیم این کشور و همچنین سازمان‌های روسی و بین المللی مستقر در روسیه می‌شود.

دولت روسیه از کاربران رمزارز مالیات دریافت می‌کند

براساس این طرح تراکنش‌های ورودی و خروجی رمزارز‌ها در صورتی که مجموع ارزش آن بالاتر از ۶۰۰.۰۰۰ روبل (۸.۱۰۰ دلار) باشد باید ثبت شده و به صورت سالانه گزارش شوند. نقض این قانون مشمول مجازات پرداخت جریمه تا ۱۰ درصد کل تراکنش‌های ورودی و خروجی خواهد بود. این قانون همچنین جریمه پرداخت نکردن یا پرداخت ناقص مالیات رمزارز‌ها را برابر با ۴۰ درصد مالیات پرداخت نشده در نظر گرفته است.

 

نخستین قانون در حوزه رمزارز‌ها در روسیه با عنوان «دارایی‌های دیجیتال» در ژانویه سال جاری میلادی به صورت رسمی اجرایی شد. این قانون پرداخت و خرید کالا با رمزارز‌ها را برای ساکنان این کشور ممنوع کرده است.

برچسب ها: رمز ، لبذ ، لقذف
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: