bazarnews

کد خبر: ۸۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا کنون ۷۰۰دستگاه از ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور و کمباین در مه ولات پلاک گذاری شده است.
رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مه ولات گفت: هماهنگی های لازم برای پلاک گذاری حدود ۲۰۰دستگاه ماشین بدون پلاک نیز در حال اجرا است.
محمد رضا حداد افزود: هدف از اجرای طرح ملی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هویت بخشی و ساماندهی به ماشین آلات کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه سوخت است.
 
وی روند پلاک گذاری ماشین های کشاورزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش هزینه های پلاک گذاری و پرداخت نکردن ما به التفاوت هزینه های پلاک گذاری توسط مالکین ماشین ها، پرداخت نشدن خلافی دارندگان وسایل نقلیه که باعث ممانعت از انجام روند پلاک گذاری ماشین های کشاورزی می شود.
 
حداد افزود: این طرح با همکاری پلیس راهور در سطح شهرستان به طور مستمر ادامه دارد و تمامی دستگاه های بدون پلاک، پلاک گذاری خواهند شد و به زودی ارائه هرگونه خدمات از جمله توزیع سوخت به تراکتور‌ها و سایر ماشین آلات کشاورزی ‏منوط به داشتن کارت سوخت و پلاک انتظامی است و در صورت ‏کوتاهی برای دریافت پلاک، مسئولیت این امر بر عهده مالک این ماشین آلات خواهد بود.
خبرگزاری صداوسیما/
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: