bazarnews

کد خبر: ۸۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
فرماندار همدان با اشاره به راه اندازی چند واحد تولیدی در روستای «یکن‌آباد» این شهرستان، گفت: این روستا یک الگوی خوب در زمینه اشتغال و تولید برای بقیه مناطق روستایی استان محسوب می‌شود.

«محمد علی محمدی» روز دوشنبه در آئین افتتاح فروشگاه عرضه مستقیم تولیدی پوشاک «دیبا» اظهار داشت: این واحد تولیدی موجب اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر از جوانان شده و با راه اندازی  واحد تحقیق و توسعه(R@D) توانسته نوآوری، بهره‌وری و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.

وی گفت: اگر چه همه صنایع و کارخانه های استان از واحد تحقیق  و توسعه برخوردار نیستند اما برخی از واحدهای تولیدی توانسته اند در این زمینه فرصت‌های کسب ‌و کار جدیدی خلق کرده و یا محصولات خود را ارتقا دهند.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت شناسایی سلیقه ها و نیازهای مصرف کنندگان در بازارهای داخلی و خارجی از سوی تولید کنندگان، تصریح کرد: تولید پوشاک یک عرصه رقابتی و نیازمند بروز بودن از نظر تکنولوژی و نوع تولیدات است.

محمدی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی و بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات در این واحد تولیدی گفت: با راه اندازی چندین واحد تولیدی در روستای یکن آباد شاهد تحقق عملی رونق تولید و اشتغال هستیم.

 او در ادامه از واحد تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی در این روستا بازدید کرد و افزود: این واحد تولیدی  برای ۱۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و افزایش تولید و اشتغال را در دستور کار دارد.

ایرنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: