bazarnews

کد خبر: ۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مدیرعامل آریا ترانسفورماتور سمنان با بیان اینکه تامین مواد اولیه و تجهیزات بزرگترین مشکلات تولید هستند، گفت: اگر دولت حمایتی از تولید کنندگان نکند متاسفانه شاهد تعطیلی اشتغال و صنعت خواهیم بود.

فرج الله معماریان شامگاه دوشنبه در پایان بازدید خبرنگاران از مجموعه آریا ترانسفورماتور سمنان با بیان اینکه تأمین مواد اولیه و تجهیزات بزرگترین مشکلات تولید هستند، تاکید کرد: اگر فکری به‌حال تولید نشود و دولت حمایتی نکند متأسفانه تولید تعطیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بروکراسی یکی از عواملی است که مشکلات تولید را افزون کرده است، افزود: در شرایط تحریم و رکود اقتصادی انتظار از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس برای کمک به تولید بیشتر است.

مدیرعامل آریا ترانسفورماتور با بیان اینکه مشکلات واحدهای صادرات کننده بیشتر است، تاکید کرد: حتی اگر تمام مشکلات تولید هم برطرف شود مشکلات واحدهای صادرات کننده هنوز پا برجاست زیرا به فرض صادرات نمی‌توانند پول به کشور وارد کنند.

معماریان با اشاره به ضرورت همراهی دولت مردان با تولید، گفت: نمی‌گوییم به اندازه یک واحد صادراتی در خاورمیانه به ما کمک شود لااقل مشکلات ما در اندازه یک خط ویژه مورد عنایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بروکراسی پیچ در پیچ اداری یک معضل تولید است، گفت: اگر به دنبال رونق تولید هستیم باید بگوییم که با این روند بوروکراتیک نمی‌توان به آن دست یافت در نتیجه باید شرایط تسهیل شود.

مدیرعامل آریا ترانسفورماتور با بیان اینکه: ما مدتی به دنبال ایجاد یک بخش تولیدی در حوزه سیم و کابل بودیم اما فرآیند اخذ مجوز چنان طولانی شده که خسته شده‌ایم، تاکید کرد: این مشکلات تقریباً تمام واحدهای تولیدی کشور و استان سمنان است.

تحلیل بازار/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: