bazarnews

کد خبر: ۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
مسئول امور شهرستان‌ها و مجلس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: استان این افتخار را دارد که طی ۵ سال متوالی بیشترین نمونه های کشوری را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مقام اول کشور را دارد.

حمیدحاجی نژاد مسئول امور شهرستان ها و مجلس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان تولید خلیل آباد گفت: خوشبختانه شهرستان خلیل آباد با توجه به اینکه ۸۰ درصد جمعیت آن در بخش کشاورزی فعالیت دارند کمترین تغییر کاربری را در اراضی کشاورزی دارند.

 وی با بیان اینکه در سطح استان خراسان رضوی بیش از ۷۰۰ نفر از بهره برداران به عنوان تولیدکنندگان برتر شناخته شده اند گفت: از مجموع ۱۱۰ نفر نمونه کشوری، ۱۳ نفر آنها متعلق به خراسان رضوی است. 

وی اظهار کرد: استان خراسان رضوی این افتخار را دارد که طی ۵ سال متوالی بیشترین نمونه‌های کشوری را به خود اختصاص داده است و از این لحاظ مقام اول کشور را دارد. 

مسئول امور شهرستان ها و مجلس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، شهرستان خلیل آباد را یکی از قطب های کشاورزی در استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این شهرستان در اکثر محصولات باغی رتبه های اول تا سوم استان را دارا است و سابقه تولید کننده نمونه کشوری در محصولاتی از جمله انار، پسته و انگور را دارد.

ایلنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: