bazarnews

کد خبر: ۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
سرپرست تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان مستقر در یگان های آذربایجان شرقی باید با مهارت آموزی حین خدمت ضمن نتیجه بخش شدن آموزشها پس از اتمام خدمت سربازی جذب بازار کار شوند.

امیر فرهاد پیرعلی در نشستی با اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  اظهار داشت: هدف از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان این است که سربازی که وارد خدمت می شود مهارتی بیاموزد و برای آموخته خود مدرکی دریافت کند که بتواند پس از خدمت سربازی نیز در جامعه از مهارت خود استفاده کند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنیم تا جوانی که حدود ۲ سال از طلایی ترین زمان زندگی خود را در اختیار سربازی قرار می دهد بتواند پس از خدمت با  تجربه ای سرشار یگان های نیروهای مسلح را ترک کند و جذب بازار کار شود.

 فرمانده قرارگاه مهارت آموزی در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل هم تلاش و برنامه ریزی تمام یگان های ارتش جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی و اردبیل از جمله نیروی هوایی، پدافند و نیروی زمینی برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

امیر میرزایی افزود: تمام یگان های مستقر در منطقه در تلاش هستند تا به صورت صحیح و کاربردی دستورات سلسله مراتب فرماندهی و ستاد کل نیروهای مسلح را به اجرا درآورند و در زمینه مهارت آموزی کارکنان وظیفه همیشه جزو استان های پیشتاز بوده ایم.

جانشین قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش نیز گفت: بنابر دستور ستاد کل نیروهای مسلح ، از سال ۹۷ فعالیت های مهارت آموزی کارکنان در ۵ زمینه فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، هلال احمر و ICT در حال اجراست.

امیر امان اللهی افزود: خوشبختانه تقریبا در تمام زمینه های مهارت آموزی یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور پیشرفت چشمگیری داشته و استان آذربایجان شرقی در زمینه فنی و حرفه ای ۹۲ درصد، جهاد کشاورزی ۱۰۰درصد، هلال احمر ۹۶درصد و ورزش و جوانان ۱۰۰درصد پیشرفت داشته ایم.

هیئت بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به شهر تبریز از عملکرد برنامه های مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی از جمله یگان های ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای مراغه و عجب شیر و همچنین پایگاه دوم نیروی هوایی و پدافند هوایی شمال غرب بازدید کردند.

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: