bazarnews

کد خبر: ۸۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷
معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ هزار و ۱۲۲ نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران از ابتدای امسال تاکنون در این استان برگزار شده است.

 اله‌نظر شه‌بخش شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدف از برگزاری این آموزش‌ها ارتقای سطح دانش تعاونگران و بهبود عملکرد تعاونی‌ها است اظهارداشت: توانمندسازی مدیران و منابع انسانی تعاونی یکی از مهمترین راهبردهای هفتگانه تحول بخش تعاون کشور بوده و دانایی و توانایی اصل مهم در حل مشکلات تعاونگران به شمار می‌رود.


وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از حیث کمیت و کیفیت برگزاری دوره‌های آموزش مجازی در کشور ممتاز است افزود: هم‌اینک ۲هزار و ۴۲۷ شرکت تعاونی در گرایش‌های خدماتی، سهامی عام، مرزنشینان، کشاورزی، صنعتی، معدنی و اتحادیه‌های تعاونی، صنایع دستی، فرش دستباف، تولیدکنندگان، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، تامین نیاز صنوف توزیعی، تامین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل و نقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری و دانش‌بنیان در این استان فعال هستند.


معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعداد کل اعضای تعاونی‌های فعال استان یک میلیون و ۸۷۸ هزار و ۴۷۴ نفر است خاطرنشان کرد: تعداد اشتغال ایجاد شده این تعاونی‌ها در استان ۴۵ هزار و ۵۷۹ نفر است.

ایرنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: