bazarnews

کد خبر: ۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
موتور ۶ لیتری توربوی ۱۲ سیلندر V شکل، با قابلیت خروجی ۵۳۰ اسب بخار از این خودرو یک اسطوره قدرتمند ساخته است؛ تزئینات و آپشنهای داخلی آن نیز قابل توجه است.
بازار نیوز -  مدل مای‌باخ S600 کمپانی مرسدس بنز یکی از طراحیهای شگفتی‌ساز این خودروساز به شمار می‌رود. جلوی این خودرو نمادی از کلاس S استاندارد است؛ چراغهای جلوی LED به همراه لامپهای دید در روز روشنایی خوبی را در جلوی این خودرو ایجاد می‌کند. محورهای جلو و عقب این خودرو در مقایسه با S کلاسهای کلاسیک بنز، دارای فاصله بیشتری است. یک نشان مای‌باخ روی ستون C این خودرو و همچنین روی درب صندوق عقب خاص بودن آن را به رخ می‌کشد.

فاصله بیشتر بین دو محور این خودرو باعث افزایش فضای داخلی شده است. کابین درجه یک این خودرو دارای دو صندلی مستقل است که قابلیت خمیدگی 43.5 درجه‌ای دارند. این صندلیها دارای ماساژور، تهویه هوا، گرمکن و روکش چرم هستند. حتی دسته‌های صندلی این خودرو نیز قابلیت گرم‌شدن دارند. داخل S600 آپشنهای رفاهی و سرگرمی متعددی تعبیه شده است. روکش چوبی دست‌ساز با ساعت آنالوگ طراحی IWC به انحصار این خودرو افزوده است. یک سیستم صوتی سه بعدی 1540 وات و 24 بلندگو، پخش موسیقی با کیفیت در داخل این خودرو را تضمین می‌کند.

 نسخه‌های اولیه این خودرو هم‌اکنون راهی بازار شده، اما نسخه‌نهایی آن در نیمه دوم سال 2017 میلادی قابل تحویل است. گفته می‌شود در بازار ایران نیز این خودرو با مجوز تردد 6 ماهه و قابل تمدید تا یکسال به‌صورت گذرموقت حدود یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد.
 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: