bazarnews

کد خبر: ۸۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران به ویژه زنان نهایت صبوری را در جنگ اقتصادی به نمایش گذاشتند، گفت: مردم کاری کردند که سیاست دولت آمریکا در منطقه علیه ایران به شکست کشیده شد و زنان در آن نقش اساسی داشتند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز؛  اسحاق جهانگیری در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز، تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده را اقدامی ارزشمند، مهم و ماندگار دانست و گفت: امروز رسالت سنگینی بر عهده همه مسوولان و آحاد ملت است و این رسالت حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری و انتقال آن از نسلی به نسل دیگر است.

وی با بیان اینکه الان نیز کشور دچار جنگ اقتصادی ظالمانه است که از طرف آمریکای گردن کلفت فشار نه تنها بر دولت و نیروهای مسلح بلکه بر ضعیف ترین آحاد جامعه قرار گرفته است، گفت: آمریکا زندگی اقشار آسیب پذیر ایران را هدف گرفته تا زندگی آنان را متلاشی کند و مقام معظم رهبری راه مقابله با این جنگ اقتصادی در سه سال اخیر را مقاومت حداکثری و راهبردی ترسیم کردند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران به ویژه زنان در خانواده‌های ایرانی نهایت بزرگواری و صبوری را در این جنگ اقتصادی به نمایش گذاشتند، ادامه داد: زنان و مردم ایران کاری کردند که سیاست دولت آمریکا در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست کشیده شده است و زنان در به شکست نشاندن این سیاست آمریکا نقش اساسی داشته اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: