bazarnews

کد خبر: ۹۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب‌ گفت: امسال برای ۳۵۵ مددجوی این شهرستان با پرداخت بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال فراهم شده است.

رسول بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال از محل تبصره ۱۶ بانک‌ها برای ۳۲۳ نفر ۱۳۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده‌است.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال پایدار نیز برای ۳۲ نفر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است، افزود: در زمینه اشتغال برای دومین سال پیاپی کمیته امداد میاندوآب‌ رتبه برتر استانی را کسب کرده و جا دارد از همکاری مدیران بانک‌های عامل شهرستان در جذب و پرداخت اعتبارات اشتغال‌زایی قدردانی شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب‌ با بیان اینکه ۴۶۰ دوره کارگاه‌ آموزشی برای مددجویان در زمینه‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی و توسعه، کارآفرینی و حرفه‌آموزی برگزار شده است، افزود: گلدوزی، خیاطی، رایانه، دامپروری، کشاورزی، پیرایشگری و آرایشگری، قالیبافی و فرشبافی از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده برای مددجویان تحت حمایت است.

بخشی با بیان اینکه همچنین ۲ هزار و ۷۱۰ طرح جاری توسط مددجویان در میاندوآب در دست اجراست، گفت: امسال از طریق موسسه‌های کاریابی ۳۵ نفر از فرزندان مددجویان که بیکار بودند به کار معرفی شدند.

وی افزود: همچنین واحد درمان کمیته امداد امام (ره) میاندوآب‌ در حوزه پرداخت فاکتورهای درمان خانواده‌ها که به پزشک مراجعه می‌کنند برای ۶۶۳ نفر به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شده‌است.

وی با اشاره به اینکه برای ۵۶۰ کودک زیر ۶ سال دارای سوءتغذیه که از سوی شبکه بهداشت و درمان معرفی می‌شوند، ۹۵۰ میلیون ریال به صورت بن نقدی پرداخت شده‌، افزود: همچنین بابت حق بیمه ۳۲۴ زن سرپرست خانوار روستایی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده تا در آینده ضمن بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی آن از چرخه امداد خارج خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای ۳۲ بیمار زمین‌گیر تجهیزات درمانی از قبیل ویلچر و صندلی به مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال هزینه شده‌است.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب‌ هستند.

برچسب ها: میاندوآب ، اشتغال ، مددجو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: