bazarnews

کد خبر: ۹۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین گفت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تمام بانوان و دختران مجرد ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش این صندو ق قرار می دهد.

حجت الاسلام سید محمود عرب، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین در رابطه با شرایط بیمه بانوان در روستاها اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تمام بانوان و دختران مجرد ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش این صندوق قرار می دهد.

وی افزود: حداقل سن برای عضویت در صندوق ۱۸ سال و حداکثر سن نیز ۵۰سال است، یعنی متولدین سال ۱۳۴۹ تا پایان امسال فقط فرصت دارند که برای عضویت در صندوق بیمه، اقدام کنند.

عرب تصریح کرد: بانوان روستایی در قبال پرداخت حق بیمه که حداقل آن ۳۳۰هزارتومان در سال و حداکثر آن ۸۴۰هزار تومان است از مزایای این بیمه بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: از مزایای خاص صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر این است که دو برابر این مبلغ که بیمه شده پرداخت می کند به حساب وی در صندوق واریز می شود و بیمه شدگان در قالب مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان ، ۱۸ برابر آورده خود بعد از رسیدن به شرایط بازنشستگی و از کارفتادگی دریافت خواهند کرد.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: