bazarnews

کد خبر: ۹۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اگر بخواهیم از سد تحریم‌ها عبور کنیم، استقلال و عزت مردم و کشور در دنیا حفظ شود باید به مبحث کشاورزی نگاه ویژه کرد، گفت: متأسفانه این امر انجام نمی‌گیرد و اگر در حوزه کشاورزی موفق باشیم بی‌شک تحریم دیگر اثرگذار نخواهد بود.

 

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس صبح امروز در مراسم افتتاح دامداری ۳ هزار رأسی دام سنگین مجتمع کشت و صنعت اشراق، اظهار کرد: برای کسانی که به استقلال و امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنند دعا کنید چرا که کشور به همت تلاش و کوشش همین جوانان است که به رشد و پیشرفت می‌رسد.

وی گفت: مجتمع کشت صنعت اشراق با اقدامات جهادی توانسته است در این عرصه موفق باشد، چرا که مسؤولان این واحد بزرگ دامی جوانان انقلابی مشغول به کار هستند و علم و تکنولوژی را به کمک دامداری و دامپروری آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: دشت بزرگ ورامین سهم ویژه‌ای در تولید فرآورده‌های دامی دارند همچنین قطب کشاورزی در استان تهران است و نیازمند نگاه مسؤولان کشوری را می‌طلبد.

نوش‌آبادی تصریح کرد: مسؤولان کشور آنچه که حق کشاورزان در دشت ورامین است را ادا نمی‌کنند با آنکه کشاورزان با مشکلات زیادی از جمله نهاده‌های دامی روبه‌رو هستند.

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم از سد تحریم‌ها عبور کنیم، استقلال و عزت مردم و کشور در دنیا حفظ شود باید به مبحث کشاورزی نگاه ویژه کرد، متأسفانه این امر انجام نمی‌گیرد، اگر در حوزه کشاورزی موفق باشیم بی‌شک تحریم دیگر اثرگذار نخواهد بود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس افزود: باید در حوزه مختلف کشور را به خود کفایی برسانیم، تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم و با همت و تلاش جهادی می‌توانیم از مرز تحریم و علم و تکنولوژی عبور کنیم.

نوش‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم به داد و مشکلات کشاورزان برسد، تأمین نهاده‌های دامی کشاورزان را آزار می‌دهد و نهاده‌های دامی به سختی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد که باید به آن‌ها کمک کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: