bazarnews

کد خبر: ۹۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است، تاکید کرد: ضروری است که در این ایام رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی ها و اجتماعات غیر ضرور همچنان با جدیت دنبال شود.

محمدصالح جوکار، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای نوروزی، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند رعایت دستورالعمل ها و پروتکل هایی که از سوی ستاد ملی مقابله کرونا اعلام می گردد، وظیفه ما است. نکته اساسی این است که این وظیفه به عهده یکایک ما گذاشته شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که به سفر نخواهند رفت و تابع دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند، ما نیز باید از ایشان تبعیت کرده و پروتکل های ابلاغی را دنبال کنیم. سلامتی مردم از هرچیزی بیشتر اهمیت دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس با  بیان اینکه حدود یکسال و اندی است که کشور گرفتار این بیماری شده و تاکنون چندین پیک را نیز پشت سر گذاشته ایم، تصریح کرد: مردم در این مدت سختی زیادی را تحمل کرده و از لحاظ روحی و روانی نیز تحت فشار هستند اما این بدان معنا نیست که ما از این بیماری غافل شده و با بی توجهی به پروتکل های ابلاغی بحران دیگری را رقم بزنیم. بلکه ما با رعایت دقیق پروتکل های ابلاغی و حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده می توانیم حداقل نشاط را برای خانواده های خود ایجاد کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: سلامتی مردم برای ما در اولویت اول قرار دارد و ضروری است که در این ایام رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری دورهمی ها و اجتماعات غیر ضرور همچنان با جدیت دنبال شود. خوشبختانه ملت ما در این مدت آگاهانه عمل کردند و چه در زمینه رعایت پروتکل ها و چه در زمینه پشتیبانی از اقشار آسیب دیده به خوبی در صحنه ظاهر شدند.

جوکار در پایان افزود: امروز نیز در آستانه فرا رسیدن نوروز انتظار می رود تا به گونه ای عمل شود که شاهد شیوع گسترده این بیماری و آغاز موج چهارم آن نبوده و زنجیره انتقال انسانی آن نیز قطع شود. ان شاءالله با رعایت دقیق پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی مردم سال نو را در سلامتی آغاز خواهند کرد.

ایسنا/

برچسب ها: جوکار ، کرونا ، مجلس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: