bazarnews

کد خبر: ۹۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
برای جلوگیری از قاچاق، سوخت ادوات کشاورزی سال آینده فقط به شیوه الکترونیکی در مازندران توزیع می‌شود.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری به به مصوبه ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد وگفت: توزیع سوخت الکترونیکی به منظور توسعه و به روز رسانی فعالیت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و توزیع بهینه فرآورده نفتگاز در بخش کشاورزی است.

رجب پور افزود: سهمیه نفتگاز ادوات کشاورزی با بهره گیری از فناوری‌های روز و با استفاده از زیرساخت کارت بانکی، به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

اوگفت: فعالان و متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه Newtejaratasan یا صدف و معرفی کارت بانکی خود نسبت به ثبت درخواست و دریافت سوخت به صورت شارژ در کارت بانکی اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری افزود: کشاورزان دارای چاه‌های کشاورزی بدون پروانه هم تا پایان امسال فرصت دارند تا با مراجعه به اداره امور آب استان یا دهیاری روستا و ارائه کد ملی و کدپستی منزل خود نسبت به دریافت پروانه موقت برای سوخت اقدام کنند.

رجب پور با اشاره به آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت استان برای خدمت رسانی به مردم در تعطیلات نوروزی، گفت: بیش از ۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی روزانه در انبار‌های استان بارگیری می‌شود.

او با بیان اینکه این جایگاه‌ها از نظر کیفی و کمی در ایام نوروز به صورت مستمر کنترل خواهند شد، افزود: توصیه ما نیز همانند مسئولان بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا خودداری مردم از سفر‌های نوروزی است.

مدیرعامل شرکت نفت مازندران منطقه ساری گفت: با توجه به مسافرت‌های احتمالی به شهر‌های زرد و آبی استان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت نیز آماده به کار خواهند بود.

رجب پور گفت: گروه‌های فنی و نظارتی شرکت پخش فراورده‌های نفتی از مدت‌ها قبل نظارت کمی و کیفی بر نحوه فعالیت جایگاه‌ها را آغاز کردند و با توجه به توصیه ستاد مقابله با کرونا تلاش خواهد شد تا نواقص بزودی رفع شود.

او گفت: مردم کم فروشی بنزین یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در جایگاه‌ها را می‌توانند با شماره تلفن‌هایی که در جایگاه‌ها نصب شده است اطلاع دهند و ماموران بلافاصله شکایت را در محل بررسی خواهند کرد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: