bazarnews

کد خبر: ۹۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و تقدیر از نخبگان ورزش شهرداری تهران، با حضور حامد مظاهریان معاون شهردار، عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرداری، ۶۲ نهال به یاد ۶۲ جانباخته شهرداری تهران بر اثر ابتلا به کرونا کاشته شد.

از اعلام روز شنبه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در ابتدای این مراسم که با تجلیل از زحمات و تلاش های  بی دریغ پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرداری  آغاز شد، با اشاره به یکسال گذشته در مواجهه با پاندمی کرونا گفت: همه ما طی این مدت تجارب جدیدی کسب کردیم، از بهداشت و مسائل شخصی گرفته تا نحوه تردد در سطح شهر ولی چیزی که بیش از همه چشمگیر است اهمیت ورزش و فعالیت در عرصه های ورزشی است که موجب حس رضایتمندی، نشاط و پایداری در سطح شهر و جامعه می شود.

وی، کارنامه شهرداری تهران در مهار بیماری کرونا را قابل قبول دانست و گفت: شهرداری تهران خسارت هایی را در مقابله با این بیماری متحمل شد، اما فرصت خدمت به شهروندان را نیز به ارمغان آورد. آنچه مردم مشاهده کردند خدمت رسانی همکاران ما در حوزه های مختلف بود که در صحنه بودند و مانند سربازی که خطر می کند به وظیفه خود عمل کردند.

عباسعلی مدیح مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در عرصه ورزش و تشریح برنامه های آتی این اداره کل،  به کسب عناوین قهرمانی و برخی افتخارات ورزشی بدست آمده اشاره کرد و ضمن تقدیر از این قهرمانان و پیشکسوتان شهرداری، برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم  برخی از قهرمانان ورزشکار به نمایندگی از کلیه ورزشکاران شهرداری تهران به بیان دیدگاه ها و برخی نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان معاون شهردار تهران از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش شهرداری با اهدا هدایایی قدردانی کرد.

پس از آن مظاهریان ، جمعی از مدیران شهری و برخی از خانواده جان باختگان باحضور در مراسم یادبود ویژه پرسنل جان باخته شهرداری بر اثر ابتلا به کرونا، اقدام به کاشت ۶۲ اصله نهال کردند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در این آیین اظهار داشت: روز های سختی را سپری می کنیم؛ نبود افرادی که در میان ما و در کنار ما خدمت می کردند و ما به وجود آنان مفتخر بودیم را شاهد هستیم. این اپیدمی مسئولیت ما را در خدمت رسانی به مردم و کاهش روند گسترش بیماری در شهر سنگین تر می کند. با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی می کنیم و آنان را تنها نخواهیم گذاشت.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: