bazarnews

کد خبر: ۹۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
بزرگترین نگرانی خانم‌های خانه دار هنگامی است که یخچال روشن نمی‌شود، زیرا تمام مواد غذایی داخل یخچال و فریزر به دلیل نبود سرما و دمای مناسب در معرض خراب شدن قرار خواهد گرفت. البته این اتفاق زمانی خواهد افتاد که شما مشکل را نادیده بگیرید و برای تعمیر یخچال و فریزر دست به کار نشوید.

بزرگترین نگرانی خانم های خانه دار هنگامی است که یخچال روشن نمی شود زیرا تمام مواد غذایی داخل یخچال و فریزر به دلیل نبود سرما و دمای مناسب در معرض خراب شدن قرار خواهد گرفت. البته این اتفاق زمانی خواهد افتاد که شما مشکل را نادیده بگیرید و برای تعمیر یخچال و فریزر دست به کار نشوید.

تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی فقط با یک تماس!

هنگامی که یخچال شما روشن نمی شود می تواند دلایل مختلفی وجود داشته باشد که ما در این مطلب به آموزش تعمیر یخچال خواهیم پرداخت و برایتان دلایل را توضیح خواهیم داد. ممکن است فیوز سوخته باشد که در این صورت باید فیوز را تعویض نمایید. خرابی تایمر هم می تواند دلیل روشن نشدن یخچال باشد که در این حالت نیز باید تایمر یخچال تعویض شود. در صورت کم بودن ولتاژ برق هم این مشکل به وجود می آید بنابراین حتما این موارد را چک کنید تا مشکل برطرف شود در صورتی که مشکل برطرف نشد. کار را به کاردون بسپارید تا برای راهنمایی و رفع مشکل به محل شما اعزام شوند.

چرا یخچال اتومات نمی کند؟

یکی از مشکلاتی که این روزها بیشتر در اینترنت سرچ می کنیم این است که یخچال چند دقیقه یکبار اتومات می کند ؟ چرا یخچال اتومات نمی کند؟ فریزر هر چند دقیقه اتومات می کند ؟ یخچال باید یکسره کار کند؟ این سوالاتی است که هنگام برخورد با آن ها ذهن ما را به خود مشغول می کند.

این را بدانید که یخچال شما اگر بدون وقفه کار می کند دچار مشکل شده است و باید برای تعمیر یخچال اقدام کنید کاردون سعی دارد برای آموزش تعمیر یخچال به شما کمک نماید و برخی از این مشکلات را برایتان بازگو نماید. حتما دقت داشته باشید درب یخچال بسته شود و یا از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال خوداری کنید. اگر محیطی که یخچال در آن قرار دارد بیش از حد گرم است جای یخچال را تغییر دهید و یا دقت داشته باشید یخچال جایی قرار داشته باشد که هوا در آن محیط جریان داشته باشد. مطمئن شوید در صورت بسته شدن درب یخچال چراغ داخلی یخچال خاموش می شود در صورتی که این اتفاق نمی افتد حتما مشکل را برطرف نمایید. سعی کنید فریزر را بیش از حد پر نکنید زیرا با این کار سرد کننده برای سرد کردن دمای فریزر به طور یکسره کار می کند.

تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی فقط با یک تماس!

آیا کاردون تعمیر ماشین لباسشویی هم دارد ؟

شاید در گذشته جای خالی ماشین لباسشویی در خانه مانند امروزه بسیار حس نمیشد، با جمع شدن لباس های کثیف در خانه خودمان دست به کار شده و به شستن لباس ها با دست بسنده می کردیم فقط این کار زمانی طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می شد که فصل سرما با آب سرد باید این کار را انجام می دادیم. اما با گذشت زمان و اختراع ماشین لباسشویی این معضل برطرف شد و بسیاری از مشکلات قدیمی را از بین برد. در حالی که این روزها وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای الزامی شده است و نبود آن تقریبا غیر ممکن است. به طوری که اگر ماشین لباسشویی در خانه خراب شود به سرعت به دنبال راه حل برای تعمیر آن هستیم و نمی توانیم خانه را بدون ماشین لباسشویی متصور شویم.

خوشبختانه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار از کارها راحت تر و ساده تر قابل حل می باشد. در گذشته به دلیل نبود امکانات کافی و تعمیرکار و متخصص باتجربه در صورت خرابی ماشین لباسشویی مجبور به مراجعه حضوری بودیم اما این روزها با جستجو در اینترنت و داشتن دانش اندک فنی حتی شاید خودتان هم بتوانید دست به آچار شده و مشکل را برطرف نمایید البته لازم است بگوییم مشکلات جزئی و ساده را خودتان می توانید برطرف نمایید نه همه مشکلات !

شاید این اتفاق کمی عجیب به نظر برسد زیرا زمانی که صحبت از ریست کردن باشد همه ما با موبایل و کامپیوتر فکر می کنیم و شاید هرگز به ذهنمان نرسد که ماشین لباسشویی هم ریست می­شود. اما باید بدانید در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی دارید و به هر دلیلی عملکرد درستی ندارد می توانید با ریست کردن دستگاه و در واقع راه اندازی دوباره دستگاه از آن بهره_مند شوید البته این را باید خاطر نشان کنیم که اگر دستگاه شما مشکل فنی داشته باشد با ریست کردن مشکل برطرف نخواهد شد.

حال سوالی که پیش می آید زمانی است که می توانیم ماشی لباسشویی را ریست کنم در واقع باید بدانید چه زمانی باید این کار را انجام دهید؟ زیرا اگر در برخورد و مواجهه با هر مشکل اقدام به ریست کردن ماشین لباسشویی کنید با این کار به دستگاه آسیب می زنید بدون آنکه متوجه آن باشید. همان طور که می دانید برخی از مشکلات را می توان بدون نیاز به تعمیرکار برطرف نمود بنابراین شرکت های تولیدکننده ماشین لباسشویی برای راحتی شما این امکان را در اختیار شما قرار داده اند تا با ریست کردن ماشین لباسشویی مشکل را برطرف نمایید. خوشبختانه شرکت ال جی با تنظیم کدهای خطا و نمایش آن بر روی صفحه نمایش گاهی اوقات به شما هشدار ریست کردن را می دهد اما اگر این اتفاق نیافتاد شما زمانی که با عملکرد نادرست ماشین لباسشویی غافلگیر شدید می توانید آن را ریست کنید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: