bazarnews

کد خبر: ۹۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
توزیع ۲۰ تن میوه شب عید با هدف تنظیم بازار و ۵۰۰ بسته غذایی خیران برای کمک به نیازمندان در آستارا آغاز شد.

فرماندار آستارا روز یکشنبه در بازدید از توزیع میوه در محوطه اداره تعاون روستایی گفت: ۱۰ تن پرتقال به قیمت ۱۲۰ هزار ریال و ۱۰ تن سیب به قیمت ۱۰۵ هزار ریال از امروز تا پایان اسفندماه توزیع می شود و شهروندان میوه را با رعایت پروتکل های بهداشتی خرید کنند.

وی افزود: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت بر بازار شب عید به منظور کنترل قیمت کالاها تشدید شده است و با متخلفان اقتصادی بدون ملاحظه برخورد خواهد شد.

محسن آهنی رئیس اداره صمت آستارا هم گفت: برای تامین کالاهای اساسی مشکلی نیست و بر قیمت غلات، مواد پروتئینی، شوینده ها، روغن، حبوبات، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو نظارت می شود و شهروندان، گرانفروشی و کم فروشی را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

آغاز توزیع بسته های معیشتی

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در برنامه توزیع بسته های غذایی در سپاه این شهرستان گفت: هر بسته شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، رب گوجه و ماکارونی و به ارزش چهار میلیون ریال است و پیش از این در طرح مواسات و کمک مومنانه با همکاری خیران، ۱۵ هزار بسته مواد غذایی به خانوارهای نیازمند توزیع شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: نیروهای بسیج برای توزیع عادلانه بسته های غذایی بین نیازمندان تلاش می کنند و در ایام عید نیز بسته های غذایی توزیع خواهد شد.

ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح های مواسات به آنها توزیع می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: