bazarnews

کد خبر: ۹۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان بر ضرورت حمایت ویژە از سرمایەگذاران در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

خالد جعفری در جلسه کارگروه خدمات سرمایه‌گذاری و بررسی مشکلات و موانع طرح منطقه گردشگری آربابا لند بانه با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی باید مورد توجه خاص و ویژه باشند، اظهار کرد: اگر سرمایه گذاران را مورد حمایت قرار دهیم بی گمان این امر تاثیر مثبتی بر جذب دیگر سرمایه گذاران خواهد داشت.

وی همچنین بر رفع مشکلات موجود در اجرای طرح گردشگری آربابا لند بانه که سرمایه گذار آن از اقلیم کردستان عراق است تاکید کرد و گفت: در صورت بە سرانجام رسیدن این پروژە رونق گردشگری را نیز با توجە بە رسمی شدن مرز سیرانبند بانە شاهد خواهیم بود.

جعفری با بیان اینکە شهرداری بانە بە عنوان یک نهاد عمومی و شریک سرمایە گذار باید جدیت و همراهی بیشتری برای رفع مشکلات و موانع سرمایه گذار داشته باشد، اضافه کرد: متاسفانه در چند سال گذشته شهرداری آنگونه که شایسته بوده از سرمایه گذار حمایت نکرده است.

معاون اقتصادی استاندار کردستان اضافه کرد: در حال حاضر متولی اصلی پیشبرد پروژه آربابا لند بانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در مدت زمان کوتاهی هماهنگی های لازم برای تسریع در اجرای پروژه به عمل آورد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: