bazarnews

کد خبر: ۹۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران بیان کرد: صفحات مجازی جنبه ی تبلیغات و معرفی دارند، اما هیچ وقت خرید و فروش طلا نمی‌کنند. از نظر اتحادیه، تبلیغ مجازی طلا هیچ منعی ندارد.

گفت‌و‌گویی با محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در رابطه با بایدها و نبایدهای خرید و فروش مجازی طلا به ویژه در اینستاگرام و همچنین وضعیت بازار طلا در پایان سال داشته که به شرح ذیل است.

محمد کشتی آرای در خصوص صفحات اینستاگرامی طلافروشان گفت: این صفحات جنبه ی تبلیغات و معرفی دارند، اما هیچ وقت خرید و فروش طلا نمی‌کنند. از نظر اتحادیه، تبلیغ مجازی طلا هیچ منعی ندارد.

وی افزود: خرید و فروش طلا در فضای مجازی مستلزم اخذ مجوزهای لازم است. این مجوزها از طریق اتحادیه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی صادر می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا ادامه داد: مبنای فعالیت در فضای مجازی، قانون است و اتحادیه با کسانی که کار قانونی انجام دهند و مجوزهای لازم را اخذ کنند؛ مشکلی ندارد.

کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار در روزهای پایانی سال گفت: تا به امروز وضعیت بازار مانند سال‌های قبل نبوده و رونق زیادی نداشته است. انتظاری که هر سال از شب عید وجود دارد؛ محقق نشده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پایان تاکید کرد: قیمت‌ها در بازار طلا، نوسان خاصی نداشته و بازار از آرامش نسبی به لحاظ قیمت و میزان معاملات صورت گرفته برخوردار است.

برچسب ها: طلا ، قیمت طلا ، فضای مجازی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: