bazarnews

کد خبر: ۹۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه توسعه همه جانبه به مرور رخ می‌دهد اعلام کرد که اولین مرحله توسعه، توسعه ذهن و فکر است؛ در جامعه‌ای که توسعه فکری نباشد تعامل مناسبی بین دستگاه‌ها و بخش خصوصی وجود ندارد و هر کدام توپ را در زمین یکدیگر می‌اندازد.

محمد دره‌وزمی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار کرد که توسعه یک شبه رخ نمی‌دهد و ملزومات خاص خود را دارد که پله پله و به مرور ایجاد می‌شود.
وی افزود که اولین مرحله توسعه، توسعه ذهن و فکر است و در جامعه‌ای که توسعه فکری نباشد تعامل مناسبی بین دستگاه‌ها و بخش خصوصی وجود ندارد و هر کدام توپ را در زمین یکدیگر می‌اندازد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد که طی سال گذشته همیشه سعی کرده‌ایم تریبون را به بخش خصوصی ارائه دهیم و صدای این تولیدکنندگان باشیم.
وی عنوان کرد که شرایط کرونایی امسال موجب شد که تقدیرها و دعوت‌هایمان بسیار کمتر باشد که جای تاسف دارد.
دره‌وزمی با بیان اینکه موفقیت بخش خصوصی موفقیت ماست و به آن می‌بالیم، ادامه داد که توسعه با تسهیلگری دولت در بخش خصوصی اتفاق می‌افتد که خوشبختانه در کردستان این موضوع اتفاق افتاده است.
وی خاطرنشان کرد که واحد تولیدی در کردستان سراغ نداریم که باید فعالیت کند ولی نمی‌کند و هیچگاه نخواهیم گذاشت که واحد تولیدی به دلیل نبود سرمایه در گردش تعطیل شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش در سالجاری به واحدهای تولیدی پرداخت شده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.
وی اظهار کرد که جامعه دچار مشکلات اقتصادی است و این برکسی پوشیده نیست ولی بزرگنمایی مشکلات با دادن اخبار غلط و نابود کردن امید مردم جفا به نظام و دولت است.
دره‌وزمی در پایان یادآور شد که احداث یک تالار موسیقی بزرگ و مجهز در سطح کشور با توجه به معرفی سنندج به عنوان شهر خلاق می‌تواند به چرخدان چرخ اقتصاد کردستان کمک کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: