bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی از عدم برنامه ریزی برای کنترل قیمت و تامین مرغ، گوشت و تخم مرغ در بازار انتقاد کرد.

عزت الله اکبری تالارپشتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: بنده از گزارشی که امروز رییس مجلس در خصوص عملکرد مجلس ارائه دادند، تشکر می کنم. علت اینکه نمایندگان در این مدت طرح های متعددی داده اند این است که دولت آنطور که باید و شاید کار را پیش نمی برد و مجلس نمی تواند نسبت به امور مردم بی تفاوت باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: حدود ۴ ماه پیش وزیر صنایع و وزیر کشاورزی جلسه ای تشکیل داده و تقسیم کاری برای کنترل قیمت و تامین مرغ، گوشت و تخم مرغ در بازار کردند. اما رییس جمهور بدون هیچ پیشنهاد جایگزینی این تصمیم را وتو کردند. متاسفانه امورات مردم آنطور که باید و شاید دنبال نمی شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس تصریح کرد: اینکه دولت نمی تواند قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ را مدیریت کند اما امروز علت آن را به عدم تشکیل وزارت بازرگانی ارجاع می دهند، قابل قبول نیست. اگر واقعا مشکل نبود وزارت بازرگانی است چرا در طول این ۸ سال عزم جدی برای تشکیل آن نداشتند؟ مردم با احساس مسئولیت امور مردم را دنبال خواهد کرد.
(ایسنا)

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: