bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
رضا اسماعیلی گفت: برنامه اشتغال شهرستان بردسیر در سال ۹۹ به صورت ۱۹۰ درصدی محقق شده است.

رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر گفت: با توجه به اهمیت بحث اشتغال و رو به رشد بودن شهرستان بردسیر در بحث صنعتی شدن و سهم قابل توجه این شهرستان در اشتغال سال ۹۹ در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بردسیر حضور پیدا کردیم.

وی افزود: در استان کرمان طبق برنامه اشتغال سال ۹۹ حدود ۴۲ هزار شغل پیش بینی کرده بودیم که تا امروز به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است و امیدواریم برای سال ۱۴۰۰ نیز با یک برنامه جامع و کامل، ورودی بازار کار استان کرمان را به طور خوب و کامل پوشش دهیم و اشتغال موثر و پایداری داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه های اجرایی که در بحث اشتغال شهرستان بردسیر همکاری کردند تا این شهرستان برای دومین سال متوالی رتبه برتر اشتغال استان شود گفت: در سال ۹۹، قریب به ۱۹۰ درصد از برنامه اشتغال شهرستان بردسیر تحقق یافته است که جای تقدیر و خداقوت دارد.

وی اظهار کرد: محوری ترین گروه برای ورود به بازار کار مشمولین خدمتی هستند که در پایان امسال و سال آینده خدمت آنها تمام می شود که طبق آمار اعلام شده نزدیک ۱۰۰۰ نفر هستند که باید پیگیر اشتغال آنها در سال آینده باشیم.

اسماعیلی بیان کرد: در این کارگروه علاوه بر پیگیری اشتغال مشمولین خدمت، پیگیری اعتبارات روستایی و مشاغل خانگی و مشاغل خرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: معین اقتصادی شهرستان، ایجاد ۲ هزار شغل را در شهرستان های سیرجان و بردسیر پیش بینی کرده است که شناور است و امیدواریم شهرستان بردسیر بتواند سهم خود را از این مشاغل به خوبی جذب کند.

راه آرمان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: