bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: توزیع میوه نوروزی شامل سیب و پرتقال در سطح استان سمنان آغاز شد.

 علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: میوه شب عید از امروز ۲۶ اسفندماه در ۲۰۰ مرکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه ها، عاملین سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های روستایی و فروشگاه های زنجیره ای به هم استانی‌ها عرضه می‌شود.

 وی تصریح کرد: میوه نوروزی شامل سیب زرد ، سیب قرمز و پرتقال می باشد که با قیمت مصوب سیب زرد کیلویی ۱۱۸۰۰ تومان ، سیب قرمز ۹۸۰۰ تومان و پرتقال ۱۱۰۰۰ تومان در مراکز عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد و تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند و سهمیه تمامی شهرستان‌ها نیز تفکیک شده و متناسب با نیاز هر یک از شهرستان‌ها میوه موردنیاز ارسال می‌شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مردم از بابت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند و کالاها به اندازه کافی تامین و انبار شده است و تا کنون هیچ گونه کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در سطح استان نداریم و هم استانی های عزیز خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود را مدیریت کنند.

علی تشنه دل تصریح کرد: ۷۵۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال و بازار شب عید استان در نظر گرفته شده است که تمامی این سهمیه در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و درصورت نیاز بازار این مقدار قابل افزایش خواهد بود.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: