bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اقدامات سپاه در زمینه ساخت مسکن محرومان، گفت: همکاری سپاه و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی استمرار خواهد داشت.

عباس اهرابی عصر سه شنبه در این دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام پاسدار، اظهار کرد: تعامل دو نهاد انقلابی کمیته امداد و سپاه طی این مدت کوتاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار، برکات فراوانی را به دنبال داشته است.

اهرابی، با قدردانی از تلاش‌های سپاه قدس در جهت رفع مشکلات نیازمندان، گفت: مشارکت و همدلی سپاه با کمیته امداد در ساخت مسکن محرومان قابل‌تقدیر است و امیدواریم با تداوم این مشارکت‌ها تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند از خدمات حمایتی این دو نهاد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ هزار خانوار از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: رویکرد توانمندسازی خانوارها با اولویت ایجاد اشتغال برای آن‌ها با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بر لزوم تداوم مشارکت‌های دو جانبه این نهاد حمایتی و کمیته امداد تأکید و بیان کرد: تقویت و ارتقای سطح همکاری‌های مشترک برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با سپاه قدس گیلان نیز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: