bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از آغاز طرح توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار استان خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا افزود: طرح توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار در شهرستان ارومیه و بخش های تابع ۱۲۰ مرکز توزیع میوه شب عید مشخص شده که ۱۰۱ واحد صنفی، ۲ مرکز توزیع تعاونی روستایی در داخل شهرستان ارومیه و ۱۷ مرکز تعاونی روستایی مستقر در بخش های تابع جهت عرضه میوه تعیین شده اند.

وی اظهار کرد: امسال میوه مورد نیاز مردم استان برای شب عید ۳۰۰ تن سیب با قیمت مصوبه از قرار هرکیلو ۱۱ هزار تومان و ۱۲۰۰تن پرتقال با قیمت مصوب از قرار هرکیلو ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تصریح کرد: ۶۵ واحد صنفی در سطح شهر ارومیه و بازارهای روز میوه مسئولیت توزیع را بر عهده دارند که نحوه توزیع میوه شب عید از سردخانه تا سطح عرضه با نظارت بازرسان اصناف انجام می شود.

 وی اظهار کرد: واحدها و عاملانی که جهت توزیع میوه تنظیم بازار در سراسر استان معین هستند حق فروش میوه های مشابه ( پرتقال و سیب) با قیمت آزاد در کنار میوه های تنظیم بازار را ندارند.

وی اضافه کرد: توزیع میوه تنظیم بازار همه روزه از ساعت ۸ صبح شروع تا عصر ادامه خواهد داشت و جهت نظارت بر نحوه توزیع و عملکرد واحدهای صنفی ۱۰ اکیپ بازرسی در سطح شهر مستقر خواهند بود.

بابایی خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: