bazarnews

کد خبر: ۹۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: به بانک توسعه تعاون اطمینان خاطر می‌دهم اگر دولت هم سود بخشی از تسهیلات را پرداخت نکرد، استان از منابع داخلی پرداخت می‌کند.

ظاهر پورمجاهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وعده دولت مبنی بر پرداخت بخشی از سود وام‌های بانک توسعه تعاون اظهار کرد: دولت و بانک برای پرداخت بخشی از سود تسهیلات شرکت دانش‌بنیان تفاهمنامه دارند.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه برای برخی طرح‌ها صورت گرفته تا سه درصد نرخ سود را پرداخت کنند افزود: با این وجود بانک‌ها اطمینان از پرداخت دولت ندارند چون رقم هنوز دست آنها نرسیده است.

معاون اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: بانک‌ها می‌گویند اگر موقع محاسبه تضمین، دولت آن سود را ندهد، میزان تضمینی که بانک می‌دهد بالاتر خواهد بود چون دولت اطمینان خاطری به بانک نداده است.

وی با بیان اینکه ما در شورای برنامه‌ریزی و همچنین به صورت مکتوب اعلام کردیم که مبنا را بر این بگذارند که سه درصد یارانه به این امر پرداخت می‌شود افزود: طی چند روز گذشته به منظور بررسی مشکلات دو بانک حضوری سرکشی کردم که یکی بانک توسعه تعاون بود، بر این اساس به بانک توسعه تعاون اطمینان خاطر دادم که اگر کشور هم سود مدنظر را نداد از بودجه استانی سه درصد را سال آینده پرداخت می‌کنیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: