bazarnews

کد خبر: ۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین مرغ زنده به قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغداری‌های فعال این استان انجام شده است.

"الیاس تاج‌الدینی" افزود: اولویت کاری ما اجرایی کردن مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است.
وی تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای تامین مرغ زنده به قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغداری‌های فعال این استان انجام شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مرغ زنده مرغداری‌های داخل استان به قیمت اعلام شده تحویل کشتارگاه‌ها داده می‌شود تا به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان وارد بازار شود.
تاج الدینی تاکید کرد: موفقیت در اجرای این طرح به پای کار بودن همه عوامل دخیل از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و تعزیرات و حضور آن ها به عنوان ناظر در کشتارگاه‌ها بستگی دارد که در حال حاضر این هماهنگی وجود دارد.
وی با تاکید بر تاثیرگذاری قیمت مرغ از عوامل متعدد بازار کشوری بیان کرد: انتظار می‌رود همین جدیت برای نظارت بر مرغ زنده‌ای که از بیرون استان وارد می‌شود از سوی سازمان صمت و تعزیرات وجود داشته باشد تا شاهد عملیاتی شدن قیمت مصوب کشوری باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بازدیدهای لازم از مرغداری‌ها و آمار دقیق جوجه‌ریزی‌ها بررسی و نظارت شده و انتظار من از همکارانم این است که مردم نتیجه این زحمات را در بازار ببینند و مرغ خارج از قیمت مصوب به کستارگاه‌ها تحویل نشود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، نشست تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی جهاد کشاورزی و با حضور مدیرکل صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

برچسب ها: کشتارگاه ، مرغ ، مرغ زنده
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: