bazarnews

کد خبر: ۹۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای حکم قضائی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز بدلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش 50 میلیارد ریال در ساری خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری از اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی در اراضی کشاورزی خود واقع در منطقه فرح آباد اقدام به تغییر کاربری غیر قانونی زمین و ساخت غیرمجاز یک واحد ویلا به متراژ 200 مترمربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مراتب پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی و قضایی حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از سوی دادگاه تجدید نظر استان صادر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به صدور حکم مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری و پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و حکم صادره با حضور مسئولان قضایی و نمایندگان جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی اجرایی شد.

میرزایی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی، از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات و جرایم با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های متولی خبر داد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: