bazarnews

کد خبر: ۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از خرید تضمینی ۲ هزار تن محصول پیاز توسط شبکه تعاون روستایی این منطقه خبر داد و افزود: دولت همواره در تلاش است که با مشوق های لازم به رونق کشاورزی کمک کند.

 

فاطمه میرساردو شامگاه جمعه نا تاریخ آغاز خرید تصمینی پیاز را در منطقه جنوب کرمان ۱۹ اسفندماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم پیاز با نرخ مصوب شورای اقتصاد پنج هزار و ۹۶۰ ریال است که پیگیری برای افزایش قیمت این محصول ادامه دارد.

وی خرید تضمینی پیاز را بر اساس دستور مقام عالی  وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغ مدیرعامل سازمان تعاون روستایی مرکزی عنوان کرد و گفت : تاکنون ۳۸۹ تن محصول پیاز به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شده است .

میرساردو  هدف خرید تضمینی شبکه تعاون روستایی را در راستای جهش تولید و حمایت از جامعه کشاورزی اعلام کرد و از ادامه دار بودن روند خرید تضمینی پیاز خبر داد.

وی با بیان اینکه ۶ مرکز در منطقه جنوب کرمان آماده خرید تصمینی محصول پیاز کشاورزان این منطقه هستند، مراکز خرید را در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج  و منوجان اعلام کرد.

میرساردو بر پیگیری مشکلات کشاورزان هفت شهرستان جنوب کرمان تاکید کرد و گفت: با تمام توان پیگیر رفع مشکلات کشاورزان هستیم.

سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.ایرنا 

برچسب ها: جنوب کرمان ، کرمان ، پیاز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: