bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
در گوشه و کنار ایران اسلامی روحانیون به صورت خودجوش آستین‌ها را بالا زده و به یاری مردم شتافتند، در شازند و در روستای اکبرآباد یکی از همین روحانیون با تعمیر مدرسه‌ای متروکه با کمک خیرین اقدام به راه‌اندازی مرکز خیریه کرد و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی با یاری آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا شتافت.

کرونا هرچند همراه ناخواسته این روزهای بشریت شده است، اما با همه تلخی‌ها و سختی‌هایش درس‌های خوبی به بشریت آموخت، درس‌هایی از جنس انسان‌دوستی و یاری رساندن به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع این کرونا، آموزه‌هایی است که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

در کشور ایران که جامعه‌ای اسلامی است و حس انسان‌دوستی و برادری در آن موج می‌زند، همزمان با شیوع کرونا گروه‌های مختلف مردمی دست به کار شده و در ابتدا با گندزدایی خیابان‌ها و معابر، دوخت ماسک، تهیه الکل و پس از آن با حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر بهداشت و درمان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و در نهایت با مشارکت در طرح شهید سلیمانی تلخی این روزهای کرونایی را به شیرینی تبدیل کردند و به الگو و سرمشقی برای سایر کشورها تبدیل شدند.

 

در گوشه و کنار ایران اسلامی روحانیون به صورت خودجوش آستین‌ها را بالا زده و به یاری مردم شتافتند، در شازند و در روستای اکبرآباد یکی از همین روحانیون با تعمیر مدرسه‌ای متروکه با کمک خیرین اقدام به راه‌اندازی مرکز خیریه کرد و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی با یاری آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا شتافت.

حجت‌الاسلام رسول قنبری امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) متولد سال 57 و دارای دو فرزند پسر است، که این روزها، شب و روزش را وقف کمک به اهالی روستا و نیازمندان کرده و 7 نفر از جوانان روستا را نیز مشغول به کار کرده است.

برچسب ها: اشتغال ، کرونا ، بیماری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: