bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان با داشتن پتانسیل های فراوان و فرصت مرزها و زمینه ایجاد اشتغال، مستعد تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

"مرادعلی تاتار" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری شعار امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، افزود: رهبر معظم انقلاب هر ساله شعاری را با توجه به شرایط سال و وضعیت کشور اعلام می کند که نقشه راه دولت و مسوولان برای پیشبرد اهداف عالیه نظام است.

وی اظهار داشت: در سال های اخیر بیشترین تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تولید و استفاده از ظرفیت ها و تکیه بر توان داخلی و راه برون رفت مشکلات کشور بوده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: این شهرستان با داشتن ۲ مرز صادراتی بزرگ، خاک حاصلخیز و آب فراوان پتانسیل‌های زیادی برای اشتغالزایی و رونق تولید دارد و همین ظرفیت ها می تواند زمینه را برای اشتغال مردم ایجاد کند.

تاتار ادامه داد: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین که در آستانه تصویب شدن است می تواند کمک زیادی به اشتغالزایی و از بین بردن ریشه بیکاری داشته باشد.

وی، رفع موانع و حمایت‌ها از تولید را بسیار مهم دانست و گفت: دولت تدبیر و امید در این ماه های آخر تلاش خود را برای رونق خواهد کرد و امید است با همراهی همه قوا و مردم و مسوولان بتوانیم زمینه تحقق این شعار را فراهم کنیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز خسروی و پرویزخان دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: