bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه از انجام طرح رهگیری و تست کرونا در این شهرستان خبر داد.

ایمان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم و همه اصناف باید همکاری لازم را با نیروی‌های مرکز بهداشت در راستای قطع زنجیره انتقال انجام دهند.

وی خبر داد: چادرهای نمونه‌گیری تست کرونا در میدان ولایت، میدان امام علی (ع)، پارک بی‌بی مریم، چهار راه امام (ره) با حضور ناحیه مقاومت بسیج، امروز از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح و عصر ۱۵ تا ۲۰ در خدمت همشهریان است.

نوروزی افزود: تعطیلی مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی مطابق با مصوبه ستاد ملی کرونا و با حضور مرکز بهداشت، اداره صمت، اتاق اصناف نیروی انتظامی خواهد بود و در صورت رعایت نشدن این مصوبات، مکان به صورت آنی پلمب و پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: مراکز عرضه قلیان در الهک و سایر نقاط شهرستان به طور کامل پلمب خواهند شد و شهرداری نیز کار گندزدایی معابر اصلی و پرتردد را انجام خواهد داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه تأکید کرد: تجمع‌ها و مراسم‌های عزاداری و عروسی با همکاری مردم شهرستان لغو می‌شود و مرکز بهداشت، بخشداری‌ها، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در این خصوص نیز نظارت جدی می‌کنند.

وی گفت: از تاکسی‌های سواری برون‌شهری درخواست می‌شود که همکاری لازم را با پایگاه نمونه‌گیری تست کرونا مستقر در ترمینال مسافربری داشته باشند.

مهر/

برچسب ها: کرونا ، تست کرونا ، ایذه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: