bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: 500 تُن گوشت مرغ روزانه در گیلان توزیع می‌شود.

 معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توزیع روزانه 500تُن مرغ به قیمت مصوب 4 هزار و 200تومان در بازارهای استان، هیچ مشکلی در تأمین گوشت مرغ نداریم.

میر حجت علی اکبرنژاد با اشاره به افزایش 10درصدی تولید مرغ در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزود: با توجه به برنامه‌ ریزی های انجام شده در زمینه جوجه ریزی در بهمن و اسفند پارسال، مشکلی در خصوص تأمین مرغ نداریم.
 
وی به 9 میلیون و 300 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان در نیمه دوم بهمن پارسال اشاره و اضافه کرد: از ابتدای فروردین با توجه به افزایش حجم مسافران نسبت به مدت مشابه پارسال در گیلان، توزیع مرغ در بازار استان را به 2 برابر افزایش داده ایم.
 
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر اینکه اقدامات لازم برای تأمین تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها نظیر ذرت و سویا انجام شده گفت: با همکاری سازمان صمت گیلان بر بازار فروش مرغ هم  به صورت دقیق نظارت می شود.
 
میر حجت علی اکبرنژاد به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تأمین گوشت مرغ برای این ایام نیز اشاره کرد و افزود: در اسفندماه پارسال 8 میلیون و 500هزار قطعه جوجه ریزی برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در این ایام در مرغداری‌های گیلان انجام شد که در این ماه هم مشکلی برای تأمین گوشت مرغ نخواهیم داشت.
برچسب ها: رشت ، مرغ ، مرغداری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: