bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸
/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری در استان است که باید جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در دیدار با فرماندار سنندج، اظهار کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل‌های فرهنگی و گردشگری در شهرستان سنندج نیز می‌توان زمینه اشتغال پایدار را برای نیروی فعال و جویای کار فراهم کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت در بخش‌های مختلف، بیان کرد: مدیران و دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به ویژه اشتغال جوانان به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار حضور مدیران و مسئولان در بطن جامعه و اطلاع از مشکلات مردم شد و افزود: حضور مسوولان در میان اقشار مختلف جامعه، موجب دلگرمی مردم شده و از این طریق می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

فرماندار سنندج نیز در این دیدار ذکر کرد: توسعه جذابه‌های گردشگری، اشتغال، مباحث عمران شهری و حل معضلات اجتماعی نیازمند همکاری وهمدلی تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج،یحیی نظری مهمترین دغدغه این روزهای شهر سنندج را گسترش بی رویه حاشیه نشینی و گسترش نقاط منفصل شهری دانست و افزود: تلاش دولتمردان دررابطه با حل مشکلاتی از قبیل کاهش معضلات اجتماعی، اشتغال، عمران شهری و حاشیه نشینی صورت گرفته که نیازمند تلاش بیشتر و جلوگیری از گسترش این عوامل در سطح جامعه با همکاری همه نهاد ها و ادارات خدمات رسان است.

وی در ادامه انتخابات را مهمترین مقوله اجتماعی سیاسی کشور در سال جدید عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات در سال جاری مهمترین مؤلفه مردم سالاری دینی در کشور بوده که آحاد جامعه با حضور در پای صندوق های رای نقش تعیین کننده ای در آینده کشور ایفا خواهند کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: